Tuesday, January 24, 2012

Emotii diverse


De-azi' noapte, cu dulce emotie, surprinsa de luna plapanda, incep sa te-ascult
Tot corpu-mi tresalta sub ramurile umezi de plopi logodite de vant.
Un soare extatic ma strapunge, alene, in crestet, apoi pe umeri imi aseaza un scut.
Nici nu mai stiu daca scriu, resimt sau doar vreau sa-ti cant,
Ma ameteste, subtil, primavara, o umbra cuvantului, sau poate tu, intr-un simplu descant.

Pe tampla-mi mirata, salvata de o stea in cadere
Un verde crud, bacovian si laptos se asterne.
Esti tu sau nu esti, ori erai o parere,
Aleea virgina adulmeca pasi revarsati sub acorduri eterne

Si-ntreg parcul, martor apatic la jocul nastrusnic al vrerii
Ne poarta dorinta, ne alunga, virtuos, mirarea  sublima. 
In amurgul blajin, chipu-ti frange-ndoiala si spasmul rotund al durerii
Si in palmele fragede, topim cu tandrete stropii cei calzi de lumina….

Iar ochii tai, incinsi de albastrul  melodic al serii
Imi ating sufletul, imi rasfata linia-ntrerupta a firii,
Ca un dar vesnic,  ca un imn inchinat fericirii
Ca un stol de pasari natangi, surprins in marsul cadentat al iubirii.




No comments:

Post a Comment

Adaugati un comentariu aici: