Friday, January 6, 2012

Politically Incorrect


Va scriu de data asta nu cu intentia sa ma scuz sau dezvinovatesc in vreun fel, departe de mine gandul acesta, dar am simtit nevoia sa ma explic oarecum, desi cred ca prin ceea ce am postat pana acum mi-am cam pus pe tapet ideile si orientarile, asteptarile sau temerile.

Pe de alta parte, tin sa va asigur, atat pe voi cei care v-ati acomodat deja cu stilul meu (care sper ca va este pe plac, macar pe alocuri), cat si pe cei care se vor lamuri ce "hram" port eu ceva mai tarziu si pe parcurs, ca nu am de gand sa ma schimb prea curand, nici in privinta comportamentului, si evident, nici in privinta approach-lui scriitoricesc.
De ce? Simplu. Niciodata nu voi spune ce vor altii sa auda, niciodata nu voi promova pe acest blog (care de altfel imi apartine) credintele altora in care eu personal nu cred sau principii pe care eu insami nu le aplic.
Nici nu ar fi corect, nici fata de ei, si nici fata de mine.

Probabil, rezultatul va fi (si mi-l asum pe deplin) acela de a ramane doar cu o parte dintre cititori (fani). E OK si asa, mai ales ca stiam inca de la inceput in ce ma bag si ca ma voi adresa unui public asa-zis "de nisa", ca sa folosesc un termen la moda.

Cam asa fac blogger-ii in general. Si-au creat un "colt" al lor in imensa lume virtuala si il folosesc si populeaza dupa pofta inimii. Nu isi bat capul cu cei carora nu le place ceea ce scriu, si ii invita, nonsalant, sa paraseasca spatiul respectiv, daca nu pot fi pe aceeasi lungime de unda cu autorul, neregasindu-se nicicum in  randurile sale.

Cred ca, pana la urma, in asta consta autentica libertate de exprimare, desi nu sunt neaparat de acord nici cu cei care tin cu orice pret sa se exprime trivial si la limita decentei. E adevarat, fiecare e liber sa contribuie in felul sau la textele universale, sa isi umple propriile pagini suprasolicitand amprenta personala, si mai ales, dupa bunul plac, si nu putini sunt cei care agreeaza acest gen de texte ceva mai "directe", ca sa le numesc asa.

E cert ca lumea s-a cam saturat de aceleasi fandoseli si fitze, prefacatorie si ipocrizie etalata la nesfasit; vor, pur si simplu, sa auda si "the other side of the story".

Parerea mea este ca, in ciuda indecentei afisate de unele articole, daca autorul demonstreaza o iutime a mintii care transpare dincolo de trivialul mesajului, daca transmite in mod evident un mesaj si daca o face chiar si sub o forma mai putin obisnuita, daca autorul ridica o problema si ma face pe mine, cititorul, sa dezvolt oaresce dileme, ei bine, m-a cucerit, chiar daca abordarea sa e mai...altfel.

Acum depinde si de starea in care te afli cand citesti un gen din asta de articol. Poate, uneori, chiar nu ai chef sa "filosofezi" pe aceleasi teme, ci pur si simplu simti nevoia sa bagatelizezi totul si sa faci putina "caterinca" de oricine si de orice.
Insist cu asta pentru ca si eu sunt o tipa non-conformista, opened-minded pe ici-pe colo cum s-ar zice, si am tot felul de "interventii" care pe unii, poate, ii intriga, pe altii ii amuza si, cu putin noroc, pe unii ii fascineaza.

Ca sa inchei si sa n-o mai lungesc prea mult, marturisesc ca voi scrie, in continuare, cu aceeasi pasiune dar si cu speranta ca a fi politically incorrect nu e neaparat de rau augur si cei asemeni mie merita o sansa, si chiar si cate o lectura din cand in cand, daca se poate.
Lumea se tot schimba, si cine stie, poate intr-o buna zi, blog-urile astea, sa zicem mai avangardiste, or sa ajunga si ele pe "val", disponibile la un pret cat de cat rezonabil.



Pe curand,
Autoarea

No comments:

Post a Comment

Adaugati un comentariu aici: