Wednesday, March 20, 2019

Against all odds

Plutește în aer îndrăgosteala mea pură. O simt fizic prin tot corpu-mi tremurând ca salcia pe un mal tăcut și alunecos. Simt cum sângele îmi clocotește în vene, artere și gânduri. Inima-mi tresaltă, aproape ucigându-mă la câte bătăi pe minut ratează senină și nesolidară cum o știi.
Vezi, chiar se poate muri din dragoste. Sau din singurătate, sau din disperare, ori din nedorința de a mai încerca pentru că ai căzut de prea multe ori și nu mai poți (nu mai vrei, ohhh!?) să te mai ridici și să mai tot încerci. Cam așa ne cere însă viața asta confiscatoare de libere arbitre: Să ne ridicăm cu aparent ultimele puteri din colb, să ne scuturăm haina durerii și să o luăm de la capăt, fredonând zănatec în cap imnul răbdării și supunerii totale în fața sorții. Altfel o să ajungem să bem cucută pe post de cafea pe stomacul gol, dimineața, ca să o terminăm mișelește și pervers cu toate. Un altfel de drog, unul ceva mai capabil.


Uite că îți mărturisesc: Nu vreau să mor nici de tine și nici de alții. Mai bine îmi iau iubirea la spinare și plec cu ea peste mări și țări. Poate că, acolo, departe, ai alt glas și neapărat un alt gust. Poate că acolo, în deșert, mă lepezi cu îngăduință de povara unor sentimente greu încercate, și îmi pui în schimb în poala așteptândă și pe brațele moi ceafa ta iubită, cu fruntea-ți măreață și sfidătoare în sus. Poate că așa o să mă privești simplu și adânc în ochi strigând emoționat “Există!”


Nu, nu sunt un soare. Sunt o lună împachetată în fuioare groase de nori pe post de plapumă protectoare împotriva neiubirii. De aia îți spun: Dezvelește-mă, vreau să dorm așa, înfrigurată, cu picioarele pe-afară și cu cornul în perna lumii. Te iubesc. Nefiresc, malefic, nedrept și dulce. Așa iubesc eu. Tu fă-mi mai bine un semn divin, clipește pentru mine. Soarbe-mă melancolic cu paiul pe post de cucută prietenoasă, sau următoarea bătaie de inimă neconvingătoare îmi va fi cu adevărat fatală. Eu te-am avertizat. Cumpără-ți ceva negru. Ne va veni vremea și culorile vor muri odată cu noi, sfârtecate de dorinți stinghere neîmplinite.

No comments:

Post a Comment

Adaugati un comentariu aici: