Thursday, June 10, 2021

Joi dimineata, iunie

Joi dimineata, iunie. Tu, eu si imbratisarile noastre nesfarsite ii tinem companie unei zile noi si proaspete de inceput de vara. O zi coapta, moale si plina de speranta, asa cum sunt mai toate zilele de vara.
Nu sunt in stare sa iti dau drumul din brate ca sa pleci. Te sarut in spatele urechii si adulmec mirosul pielii cu care imi hranesc gandurile si inima. Iti simt o vena pulsand si asta ma incurajeaza sa continui. Iti mangai obrajii calzi, sprancenele, fruntea. Iti cuprind chipul in palme pana aproape ca nu mai pot sa respir de atata tandrete.
Facem cafeaua, o bei pe indelete, desi te grabesti. Te privesc, te intreb si te iubesc. Esti asezat in fata mea, canile de cafea isi soptesc vorbe de iubire parfumate familiar si matinal. Isi fac reciproc invitatii la a fi si ele oameni intr-o buna zi.
Sorb putin din licoarea datatoare de energie si de aripi. Zbor spre tine intr-un sarut, cald, apasat si dulce. Imi zambesti, comfirmandu-mi ca iti place jocul meu, un joc al diminetii, al cafelelor si al iubirii. Un mix perfect pentru o clipa de noi.

Aroma cafelei imi gadila narile si simturile. Pielea mi se face ca de gaina, aproape ca tremur doar pentru ca inca esti aici. Atmosfera e intensa, spatiul dintre noi se micsoreaza convins si el ca nu se poate mai bine de atat. Uitam de lume, zambim si ne impletim reciproc degetele pana ni se albesc buricele de la asa o stransoare, intr-o comuniune careia nu stiu ce nume sa ii dau. Poate ca nici nu exista un nume potrivit, sau poate ca nu sunt eu in stare sa ii gasesc unul. Iti marturisesc asta, dar tu imi acoperi buzele cu aratatorul tau lung si fin. Il sarut abia atingandu-l, temandu-ma parca sa nu se franga sub greutatea unui nou sarut.
O dimineata ca asta nu se poate termina niciodata. Nu mai exista nici pranzuri si nici seri. Si daca totusi se va termina, o vom recrea impreuna sub o forma rotunda, ca un soare care nu arde ci doar mangaie, pe care sa il cuprindem si sa il pastram intre noi undeva in zona pieptului protejandu-l, protejandu-ne.
Caldura lui blajina ne va invalui astfel pentru totodeauna, in pasi de iubire si aroma de cafea. 
Te iubesc.

No comments:

Post a Comment

Adaugati un comentariu aici: