Wednesday, December 14, 2011

MAINILE TALE



Mainile tale se-mpletesc in parul meu
Ca si cand vantul singuratic s-ar fi decis in sfarsit
Sa-si invite iubita-padure la jocul erotic al nuntii promise de veacuri.

Mainile tale imi inchid usor ochii, imi acopera cu grija pleoapele
Ca si cum valul spart la mal ar incerca o-ntrebare,
Al carui raspuns l-am sti numai noi si l-am sopti unul altuia doar peste umar de lume.

Mainile tale imi dezmierd cu tandrete sanii, parca-ncercand o forma noua,
Ca si cum statuia ingenua a zeitei iubirii
Nu ar fi fost destul modelata de artistul sau marunt si grabit.

Si tot mainile tale zabovesc, creeaza, patrund,
Ca si cum trupul meu ar fi doar un organ extensibil al trupului tau
Ca si cum mainile tale ar fi mainile mele si invers…

Si iarasi mainile tale…

No comments:

Post a Comment

Adaugati un comentariu aici: